2018. május 9., szerda

OTP

Eseget, bár ennél meredekebbnek gondoltam pár napja, ez még mindig nem igazi zuhanás. Simán lehet, hogy amit (a)-(b)-(c)-nek számoztam, az wxy, azaz nem impulzus a vége, hanem egy zigzag.

A short certik kétharmadát már eladtam, 8-13% között kerestem rajtuk, elég rossz trade volt. Januárban vásároltam be, azóta vártam egy korrekcióra.

A maradék egyharmadot is el akarom adni a gyorsjelentés előtt. Az vagy nagyon szar lesz, és tényleg bezuhan, vagy most készítik elő a nagyok a bevásárlást a jó számok miatt. Nem kockáztatok, különösen azért nem, mert a mai nap megint megmutatta, hogy az árjegyző hogyan működik.

Volt ma egy hirtelen leszúrás 10450-ig, az árjegyző pedig azonnal eltűnt, és csak akkor jött vissza, amikor már vagy 550-ig visszamászott az árfolyam. Nehéz így jól kiszállni.

Hetes charton egyébként még mindig a sávban van, pedig törnie kellene.

H4:

1 megjegyzés:

  1. Tegnap, a gyj előtt 2050-en még zártam egy adagot (+17%), de ma reggel már a nyamvadt Erste árjegyző miatt csak alig 1800 felett sikerült dobnom az utolsókat. Vagy 30 percig nem volt jegyzés, ezért nehéz pálya a certi.

    VálaszTörlés