2017. december 1., péntek

DAX

Ma volt egy óriási esés, amit sikerült elkapnom, de nem arról írok, hanem a kontráról, és annak a zárásáról.

M15-ön RSI 20 alá ment, utána pedig M5-ön 34 fölé. Az ilyen pozíciókat nem szabad sokáig tartani, mert lehet, hogy csak egy negyedik hullám jön felfelé, és nincs még vége a szakadásnak. Ezért fontos a zárás. Ami egyébként is a gyengén megy nekem, ezért most gyakorolhattam.

M5-ön a trade:
Nyitás 12848-on, SL 12840, TP 12895
M1-en a zárás:
Az első divergenciánál zártam: alacsonyabb RSI érték volt magasabb árfolyamcsúcsnál, RR 4,03 lett 
Még a TP előtt zártam, és persze utána ment még sokat, a TP fölé is, de ez egy kockázatos stratégia, nem akartam benne ülni sokat. A divergenciára zárás nem rossz módszer, ha valami kevésbé kockázatos strati szerint nyitok, akkor nagyobb TF-en is próbálkozom vele, figyelve az RSI határokat minden felsőbb idősíkon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése