2017. augusztus 9., szerda

EON

Eladtam az utolsó csomagomat is 8,83-on, ezen majdnem 23%-ot kaszáltam. Eddig nagyon jó volt, és lesz még egy kör benne, de most itt volt a vége.

Ma reggel publikálta Eon a gyorsjelentést, tegnap valószínűleg ezért ment egy jót az árfolyam. Reggel belenéztem a jelentésbe, aztán el is döntöttem, hogy eladom, mert nem volt benne semmi olyasmi, amitől most kilőtt volna. Márpedig egy csatorna tetejét érte el tegnap, és ha nincs áttörés, akkor visszapattanás van.

A b hullámot már elkészültnek gondoltam 8,6 körül, de az korai volt. Most naposon és H4-en is nagyon jól látható egy zigzag. A (iv)/a egy impulzus volt, a (iv)/b egy zigzag, a (iv)/c is impulzus lesz, kevésbé meredek, mint az a, de impulzus. Az egész w(iv) pedig egy zigzag.

RSI naposon visszafordult a 66-ról, nem ment bele a fenntartható bull sávba. Most le kellene mennie 50 alá, akár 34-ig, és majd onnan jön egy újabb hullám felfelé, amit kereskedni akarok.

8 alatt veszek, 9,5 felett eladok, sokat.

D1:

H4:

1 megjegyzés:

  1. Amerika kinyitott, aztán csinált egy nagy fordulatot, és ott a gyertya, ami áttörte a csatornatetőt. Ennyit arról, hogy ki irányítja a piacokat. Nem hinném, hogy lesz 8 EUR a közeljövőben.

    VálaszTörlés