2017. augusztus 14., hétfő

DAX

Lassan újra longos lesz a DAX, a mostani korrekció hamarosan elkészül (vagy a korrekció első hulláma). Hetes chaton a két számozásom még mindig él, és ugyanaz lehet az eredményük, mint hónapokkal ezelőtt: emelkedés ATH-ra, és utána egy komolyabb korrekció.

A színes téglalapokkal jelöltem, hogy a most futó korrekció melyik párja lehet, még nem lehet tudni.

Keveset trade-elek, inkább a réses stratégiámra figyelek, mert az eddig nagyon bejött. Most egy hosszútávú longon gondolkodom, amihez nem jó a CFD a napon túli tartás költsége miatt, a normál certi meg a magas kockázata miatt. De van egy certifikát, az EBDAX02, ami nem tőkeáttételes, és nincs kiütési ára. Ebbe érdemes beleülni akár hosszabb időre is:

12040-es DAX-nál 3720 körül van az értéke. Ha jól értem a működését, akkor nulla DAX-nál lesz nulla a certi értéke, azaz 12040 / 3720 = 3,2 pontos DAX mozgásnál változik egy forintot a certi értéke. 1000 pontos DAX emelkedés az kb. 8%-ot jelent, ez certiben is 8% lenne, ami nem sok, de a szinte nulla kockázat miatt nagyon biztonságos (2019.09.24 az utolsó kereskedési nap, addig kellene kiszállni belőle pluszban). Kicsit még nézem, aztán valószínűleg veszek.

W1:

H4:

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Pf-es kérdésedre írom hogy nézz körül a neten, akad szolgálató (magyar képviselettel is pl. xtb - ott van garantált stop is a basic számlán, természetesen csak napon belüli ügyletekre) ahol az index CFD futuresen és a nyersanyagokon, nemesfémeken nincs swap.

    üdv:

    K. G.

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Megnéztem az xtb-t, tényleg 0 a DAX swap, kicsit hihetetlen egyelőre. Ezeket változtatni szokták időnként, legalábbis ott, ahol én vagyok, nem tudom, mi alapján, talán, hogy mennyi nyitott pozi van irányonként, és annak megfelelően változtatnak. Majd nézegetem az xtb-t, mennyire stabilan nulla.

    VálaszTörlés