2017. június 23., péntek

Richter

Először a kellemetlen tények: egy hete 7296-tal új ATH-ra ment. A TS08 korlát ára 7298, két forintra közelítette meg. Az igazán tökös gyerekek ilyenkor vesznek egy csomót belőle, mondván, ha kiütik, akkor kicsi a bukó, de ha megmarad, akkor nagyot lehet kaszálni vele. Mondanom sem kell, én nem vettem, mert volt belőle egy csomó, nem akartam még nagyobbat szívni. Sőt, eladtam 329-en egy adagot hatalmas bukóban, hogy csökkentsem a veszteségemet, ha kiütik a certit (250-300 között lett volna a maradvány érték). Kedden már látszott, hogy nem a héten ütik ki, ezért vettem egy kis TS09-et 933-on, azt ma eladtam 1028-on, 9,5% kasza. Csak gyerekadag volt, az egyenlegemet érdemben nem változtatta, de a hangulatomnak jót tett.

Na de merre megy? Van két számozásom naposon, mindegyik lényege az, hogy ending diagonal megy fölfelé. A különbség köztük az, hogy honnan indultak. Statisztikailag a 4779-ről induló a valószínűbb, mert a másik egy running flat-et feltételez, és az ritka formáció.

Ugyanakkor amelyik előbb indul, az előbb is ér véget, és ott már az ATH az nem az ED vége, hanem az utána jövő korrekció B hulláma, ami egy expanded flat. Ha logikusan nézem, akkor ez nem egy jó megoldás, mert az ED már eleve egy nem erős trendet feltételez, utána hogy jöhetne egy olyan korrekció, aminek a B hulláma új csúcsot csinál. Az inkább a nagyon erős trendeknél van, ami meg impulzus lenne, nem ED.

A később induló ED szerint most van az utolsó hulláma az ED-nek, és az utolsó zz C hulláma szintén egy ending diagonal. Ami nem biztos, hogy elkészült, lehet, hogy lesz még egy fölfelé hulláma.

Tehát: vagy kiütik még a TS08-at, mielőtt beesik, vagy már elkezdődött az az esés, amit nem is tudom, mióta várok. Ezért adtam el a TS09-et, nem akartam tartani sokat. A jövő héten kiderül.

D1 v1:

D1 v2:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése