2017. június 15., csütörtök

OTP

Azt hittem, hogy többet fog időben és értékben korrigálni 05.22-től, de szerdán annyira megindult, hogy ezt a lehetőséget elvetettem. Az 50%-os retracement így is megvolt, H4-en látszik. Inkább impulzus fut 05.30-tól, nem pedig egy flat B hulláma, ahhoz már túl messzire ment.

Van annak egy kis esélye, hogy amit naposon (iv) nek jelölök, az csak a (iv)/a, és most még a (iv)/b fut, mert a 05.04-én indult hullám lehet zigzag és impulzus is. Egy darabig a zigzagnak volt nagyobb esélye, mert az első felfelé menő impulzus meredekebb volt, mint a második, de aztán a szerdai emelkedés ezen fordított, és parabolikus emelkedéssel a második impulzus lett a meredekebb. Emiatt a zigzagnak kisebb a valószínűsége.

Nem egy erőteljes hullám ez már, mivel egy ötödikről van szó, és kezd kifulladni a trend, de azért még megy. Ha a w(v) akkora lesz, mint a w(i) volt, akkor 9900 körül ér véget, naposon a téglalapokat ehhez berajzoltam. RSI-nek viszont nem kellene 77 fölé mennie már. Egyre kisebb TF-en is ötödik hullámok jönnek, ED is lesz talán, nem egy izmos felrohanás lesz.

H4-en az a lényeg, hogy a iii hullám még nem készült el, nem törte át a Kennedy-csatornát. Most még egy kicsit korrigál, aztán mondjuk 9600-ig elmegy. De az is lehet, hogy nem töri a csatornát, van olyan, hogy nem a harmadik hullám a legnagyobb. És az ötödik lehet csonka is, még az se biztos, hogy 9400 fölé jut.

Pozícióm nincs, 9290-en kiszálltam a részvényekből, olyan 3,8%-ot kerestem rajtuk. Ha 9000-ig lejön, lehet, hogy veszek néhány távoli kiütésű long certit, de sokáig nem tartom, mert ha ennek vége, akkor jön egy komolyabb korrekció, mielőtt a 10000-nek nekimegy. M15-re berajzoltam a tervet. Short tilos, a trend felfelé van.

D1:

H4:
M15:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése