2017. június 15., csütörtök

DAX

Ma reggel volt egy jó trade-em bearish slingshot alapján. M15-ön kialakult egy már-már irreális BeSS: RSI 38 - 52 a két láb között, de az árfolyamcsúcsok között csak két pont különbség volt. M30-on is ránéztem, ott már normálisabb volt a BeSS: RSI 51 - 49,5, és a jobb árfolyamcsúcs 10 ponttal volt lejjebb a balnál. Mielőtt a követő gyertya elkészült volna (még nem volt 100%, hogy csúzli lesz), nyitottam egy shortot. Aztán zártam is az első komolyabb korrekciónál.

12803-on nyitottam, 12840-en zárt a TP. SL-t 12856-ra tettem, a bal láb fölé, de aztán gyorsan lejjebb húztam. RR = 1,19.

M15:
Ekkora különbség az RSI értékek között irreális, nem ez alapján kell pozícióba lépni. Az ilyen csúzlikat, ha más TF-en nem alakul ki, valahogyan megszünteti az árfolyam. Ha nagyobb TF-en is csúzli alakul ki, azt érdemes figyelni, és ha reális értékei vannak, akkor kereskedni is.
M30:
Az első csatornaérintéskor zártam. Lehet, hogy megy tovább, de egy csatorna aljnál tipikusan korrigálni szokott egyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése